Linkki ilmoittautumissivulle: Jäsentieto (hoika.net)

Rekisteröityminen

Huom! Jos olet jo rekisteröitynyt edellisellä kaudella, niin vanha salasanasi toimii järjestelmään edelleen.

Ennen ilmoittautumista jumpparyhmiin sinun tulee rekisteröityä jäsentieto-ohjelman käyttäjäksi. Rekisteröitymällä saat oman käyttäjätunnuksen ja salasanan, joiden avulla pääset sähköiseen ilmoittautumispalveluun. Tiedot lähetetään myös antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Rekisteröityminen ei liitä sinua vielä seuran jäseneksi.

Ilmoittautuessasi kirjaudut sisään sähköiseen ilmoittautumispalveluun omalla käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi. Tämän jälkeen ohjelma neuvoo, miten jumppiin ilmoittaudutaan. Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisesta
sekä laskun. Jos sinulla ei ole sähköpostia, voit myös tulostaa laskun sivulta itsellesi ja maksaa sen esimerkiksi verkkopankissa.

Aikuisten ryhmien maksuperiaate

Aikuisten ryhmien maksuperusteena on kausimaksu, eli ilmoittaudu ryhmiin, joihin aiot osallistua. Syyskausi ja kevätkausi ovat listattu erikseen, mutta voit ilmoittautua molemmille kausille samalla kerralla, jolloin myös maksu tulee koko vuodesta yhdessä laskussa.
Huom! Kausimaksulla voit osallistua kaikkiin aikuisten ryhmiin!

Seniorien kausimaksu (65+)

Uutena palveluna tarjoamme 65 vuotta täyttäneille alennetun kausimaksun yhteen jumpparyhmään ilmottauduttaessa!
Valitse ilmoittautumissivulla ryhmä, jonka nimi alkaa  "seniori-", niin pääset alennettuun hintaan mukaan. Voit ilmoittautuessasi antaa lisätietokenttään ilmoituksen, että olet täyttänyt 65 vuotta, niin voimme siitä tarkistaa tarvittaessa, että olet saanut oikean loppusumman laskuusi.
Useampaan ryhmään ilmoittauduttaessa maksetaan normaali aikuisten kausimaksu.

Lasten ilmoittaminen ja sisaralennus

Jos haluat liittää mukaan myös alaikäisiä lapsia, lisää ne silloin oman käyttäjäsi alikäyttäjiksi, jolloin saat muodostettua lopuksi laskun kaikista ilmoittamistasi henkilöistä.
Sisarusalennuksen saamiseksi, molemmat lapset tulee rekisteröidä alikäyttäjäksesi ja ilmoittaa heidät sekä syys-, että kevätkaudelle, jolloin jälkimmäiseksi ilmoitetun lapsen vuosimaksua vähennetään 10 €. Tämä alennus näkyy laskun loppusummassa.

Maksaminen ePassi, Smartum tai Edenred -palvelun kautta

Jos haluat maksaa jäsenmaksun tai osan jäsenmaksustasi ePassi, Smartum tai Edenred -palvelun avulla, ilmoittaudu tällöin normaalisti järjestelmään ja tee lasku, jonka jälkeen voit suorittaa maksun ePassi-, Smartum- tai Edenred -palvelun kautta valitsemalla palvelusta Kaipolan naisvoimistelijat ry.
Ilmoita tämän jälkeen tekstiviestitse puhelinnumeroomme 040 7556575, että olet maksanut laskua jollain näistä palveluista. Tarvittaessa korjaamme laskun loppusummaa vastaamaan jäljellä olevaa maksua.

Ongelmat ja yhteydenotot

Jos ilmoittautumisessa on ongelmia tai tarvitset apua, niin olethan yhteydessä kaipolannaisvoimistelijat@gmail.com tai p. 040 7556575, mieluiten tekstiviestitse.

Kauden alettua on mahdollista edelleen ilmoittautua ryhmiin osoitteessa:

Ilmoittautuminen kaudelle 2023-2024 alkaa 1.8.2023.

www.jasentieto.fi