Jäsenmaksut

Syyskausi 90 €                    Kevätkausi 100 €

Lapset (alle 15v):

Syyskausi 30 €                    Kevätkausi 30 €

Seniori 65v+: (vain 1  ryhmään/kausi)

Syyskausi 50 €                    Kevätkausi 55 €

Sisarusalennus*  -10 € /toimintavuosi
*Edellyttää, että molemmat lapset ilmoitetaan samalla kertaa sekä syys-, että kevätkaudelle.

Kausimaksulla voit osallistua niin moneen jumpparyhmään syys-tai keväkaudella kuin haluat.
Ilmoittaudu erikseen kaikille tunneille, joihin haluat osallistua.
Kertamaksulla pääset mukaan kerran yhdelle tunnille.

Kirjaamismaksua ei peritä erikseen, se sisältyy Kaipolan naisvoimistelijoiden jäsenmaksuun.

Kannatusjäsenmaksu: 17 €/hlö

Kertamaksu tunnille: 8 €/hlö -> maksetaan paikan päällä ohjaajan läsnäollessa käteisellä tai ePassi, Smartum, Edenred sovelluksella.

Toimintamme on jaettu syys- ja kevätkauteen. Molemmille kausille tulee ilmoittautua erikseen ja ne myös laskutetaan erikseen.

Meillä käy myös ePassi, Smartum ja Edenred maksuvälineenä.
Katso tarkemmat maksuohjeet näille maksutavoille Ilmoittautuminen-sivulta.
Liittymismaksun voit maksaa verkkopankissa, kun olet rekisteröitynyt palveluun ja ilmoittautunut haluamiisi ryhmiin. Saat laskun ilmottautumisen jälkeen sähköpostiisi tai voit tulostaa sen suoraan palvelusta maksamista varten.